Några av mina sminkprodukter som jag vill visa

Jag ÄLSKAR smink och det är enkelt sagt. Om jag går in på HM, Kicks eller Lindex så kan jag lägga alla mina pengar på smink och smycken och jag känner inte skuld för det men det gör jag inte såklart, jag är inte så rik....än.

I alla fall, det första som jag ska visa är en produkt från Libanon, en stor make-up pallette med MASSOR med underbara färger, använder den väldigt mycket.

Den ser ut som en liten väska som är riktigt guld, den innehåller 100 vackra färger.
Visst är den vacker? Och gissa hur mycket den kostar i svenska kronor? 75 kronor....BILLIGT!!!
Nästa produkt  är från Yves Rocher och det är en glittergel i Guld färg och den ger ett underbart lyster på huden. Ibland använder jag den som ögonskugga som glittrar, antingen som bas eller helt enkelt som en vanlig ögonskugga men mest använder jag den på kinderna så att jag får ett fint lyster.

Nästa produkt  är en gelerouge som ger en väldigt lätt rosa färg + skimmer och är perfekt för dagligt smink. Man kan lägga brun ögonskugga + den här rougen + ett ljust rosa läppstift = jättesöt smink som man kan ha till skolan, jobbet eller en date!

Nästa produkt  är en fin glittermascara som jag använder mest till fester eller speciella tider. Den ger ett lätt skimmer och man kan använda den själv eller ovanpå den andra mascaran, så gör jag. Lägg först din mascara ( helst svart) sen lite glittermascara på toppen av fransarna och voíla! Vackra glittrande fransar, fabulous!

Sista produkten för det här inlägget är  en UNDERBAR mascara från Nivéa som jag älskar eftersom den är så bra. Jag älskar mascara och den här är extra svart men det som är lite lögn tyckte jag är att man kan vrida den till 3 olika inställningar. Lite, mellan och mycket mascara och det är samma för mig, även om jag använder "lite" mascara så blir mina fransar superlånga och fulla med mascara ( inte för att jag klagar) men det är lite lögn alltså men annars en super mascara och den var på 75% rea så det var en extra bonus.

OK, det var den sista för den här gången men tro mig...Det kommer mycket fler och jag ursäktar för dem, inte så bra, bilderna men jag tog dem med min mobil kamera men ni kan nog se produkterna...Hoppas jag, i alla fall, ha det så bra och så ses vi en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Samo

Tjusigt zanzona. bra jobbat.

Det var verkligen en billig palette.

Älskar palleter för deras utseende, men de färger jag använder är få, så jag håller mig till de små "paletterna" med bara 2-4 färger i.

Ett tips är att prova Lumenes mascaror. De är verkligen superbra.



Fortsätt så ;-)

2012-02-01 @ 00:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0